Alla inlägg den 1 april 2011

Av Kristin - 1 april 2011 16:26

Jag måste se bra jäkla dum ut. Eller så är du bara SÅ korkad att du tror att ditt tjafsande kan bryta ner mig. Snälla!! Allt jag varit med om, och allt du utsatt mig för hittills har bara gjort mig starkare och mer målinriktad. Jag fick min hämnd, du vet bara inte vad jag gjorde, men jag kan säga så mycket att den var så skön att jag kunde släppa dig och gå vidare.

Allt du gjort fram till nu, har jag förutspått långt innan du ens kom på det själv. Jag har inte blivit förvånad över en enda sak. Om det betyder att du är så simpel att läsa eller om jag bara är mer förutseende än vad du tror..? Tja..iaf pinsamt värre för dig om du nu försöker få mig ur balans med din idioti.

Vad ska du nu hitta på? Jag reser mig igen- faktum är att jag redan är uppe och står stadigt på båda fötterna. Du tror att du tar något från mig, när det tvärtom är så att jag bara blir mer självsäker. Jag klarar mig- alltid. Det finns inget du kan göra för att få mig på knä, trots dina lömska knep.

Så kom igen, gör ditt bästa. Jag står här och väntar. "Var det där allt?"

  Guess who??


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards