Alla inlägg den 14 april 2011

Av Kristin - 14 april 2011 11:36

Idag ska jag bara iväg och jobba ett par timmar. Dottern har varit sjuk hela veckan med feber och hosta, men efter en rejäl febertopp i förrgår kväll så har det börjat vända äntligen. Idag är hon nästan lite dryg, vilket är ok med tanke på.

Funderar på om vi inte ska hitta på något litet i em, så hon får komma ut lite nu när hon piggat på sig lite. Blir nog skönt för oss allihopa tror jag.

Fick goda nyheter här på morgonen på jobbfronten. Är inte säker på om jag är superglad, men det är iaf välkommet just nu.

Ikväll ska jag testa mitt dåliga knä och gå en promenad med min kompis C. Lyckades med konststycket att nästan vrida mitt högerknä ur led för tre dagar sedan och det är fortfarande långt ifrån bra. Men om jag inte får börja röra på mig snart, så döööör jag. Trist att skicka sambon på alla hundpromenader och gå omkring med ett knä som värker och isar bara jag försöker ta mig runt i lägenheten..

Har jobbat och haltat på, men bara att köra bil och gå från parkeringen har varit mer än tillräckligt.

I morgon har jag en fikadejt med kompis M mitt på dagen innan jobbet. Hon är verkligen supertrevlig.

I morgon ska dottern till sin pappa igen. Kommer att sakna henne gruvligt mycket, men tidenbrukar gå så fort när hon är borta.

Vackert väder ute idag. Undrar om jag törs halta iväg på en liten promenad i stan innan jobbet..?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards