Alla inlägg den 15 april 2011

Av Kristin - 15 april 2011 11:38

Igår kväll var jag ute på promenad med kompis C. Skönt att bara gå och prata om allt och ingenting och vissa saker i synnerhet. I över en timme gick vi och det var såå underbart! Solen sken och det var precis lagom varmt ute. Perfekt. Strax efter kl 20 så var jag hemma igen. Knät kändes helt ok även om det värkte så värkte det inte så mycket som bara dagen innan. Känns hoppfullt!

Vaknade i morse och solen skiner idag också! Härligt   

Tog en promenad med hundarna och även om jag inte vågade kliva på så mycket så var det underbart att få vara ute igen.

Dottern har lite feber idag, vilket är typiskt så idag får vi ta det lite lugnt igen. Det är som det är. Hon ska till sin pappa idag och jag hoppas att hon kommer ihåg att det ta det lugnt så hon blir frisk någon gång.

Snart ska vi åka till kompisen M och hälsa på en sväng. Sedan till mormor och lämna dottern där eftersom hon inte är pigg nog att gå på dagis. Pappa och jag har helt enkelt kommit överens om att han hämtar där istället idag. Eftersom han bor jättenära mormor så är det enkelt för honom.

Själv ska jag ägna lite tid åt att städa (som vanligt) i helgen. Troligtvis blir det en stadsrunda, kanske Uppsala?? i helgen. Ska åka och hälsa på kompis R och hennes fina häst i helgen också. Han har varit konvalecent länge nu och har äntligen fått börja vara häst igen. Han har säkert växt en del också, 5 år i år är han och har äntligen nästan växt klart. Kanske får kameran följa med också..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards